A 3,0 literes soros 6 hengeres turbómotorhoz kínálják a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót a Toyota GR Supra esetén, a Gazoo Racing mérnökei a saját igényeikhez alakították az új erőátvitelt, nem meglévő (BMW-rokonság…) konstrukciót vettek át. A váltóházat módosították, megszabadultak a zajcsökkentő szigetelésektől, nagy átmérőjű és nagy tapadási felületű kuplungot építettek be megerősített tányérrugókkal, hogy a nagy igénybevételt is elviselje a rendszer. Az iMT, azaz intelligens kézi váltó azt a funkciót jelenti, hogy a kuplung benyomásakor vagy felengedésekor a motorvezérlő a nyomaték szabályozásával segíti a váltási folyamatot – üzemmódtól függ ennek a mértéke, a Sport választásakor például deaktiválódik. Annak érdekében, hogy az elindulások fürgék legyenek, rövidebbre vették a végáttételt, az automata váltó 3.15-ös áttételét 3.46-ra módosították.
A mérnökök nagy figyelmet fordítottak a váltókarra is, pontosan megállapították azt a hosszt, ami szerintük az ideális mértékű erőkart jelenti, de még elég rövid ahhoz, hogy rövidek legyenek a kapcsolási utak, az érzés javítása érdekében optimalizálták a pontosan 200 g tömegű gomb formáját. Átrendezték a váltókonzolt, az iDrive vezérlő az utas lábteréből rabolt el 2 centit, cserébe akkor is van elég hely a kezeléséhez, ha a sofőr épp az 5. vagy 6. fokozatot használja. A Toyota egyébként nem közölte a 387 LE/500 Nm (Észak-Amerikai specifikáció) vagy 340 LE/495 Nm teljesítményű, kézi váltós Toyota GR Supra menetteljesítmény adatait, annyi biztos, hogy a saját tömeg 40 kg-mal csökken az automata váltóshoz képest. Az új váltó érkezését egy 500 darabot A91-MT Edition limitált szériával ünneplik, ennél fullextrát és azon felül konyakszínű bőrkárpitot kap az ügyfél.
Az új váltó érkezése mellett is van újdonság a sportkocsinál, továbbfejlesztették a menetstabilizáló rendszert, ami a kézi váltós modellnél szabadabban hagyja túlpörögni a hátsó kerekeket annak érdekében, hogy a lehető legfürgébb legyen az indulás, az automata váltós modellnél pedig már a 2-es fokozatból indulást is engedik annak érdekében, hogy téli útviszonyok között könnyebb legyen a GR Supra használata. A Hajtűkanyar+ funkció azt jelenti, hogy meredek (5%-os eltérés a vízszintestől) úton erős kanyarnál hagyja elpörögni az ívbelső kereket az elektronika, hogy azzal is segítse a tempós autózást, a visszacsapódás ellen az eddiginél hamarabb avatkozik közbe a menetstabilizáló, és ilyenkor az elektronikus lengéscsillapító-vezérlést is átveszi a rendszer. Ezenfelül áthangolták az elektromos kormányszervot és alapfelszerelésként jár a 3,0 literes turbómotorhoz az elektronikusan vezérelt zárású differenciálmű.