Már Magyarországon is megvásárolható a felfrissített Fiat Tipo, amelynél kettéosztották a választékot, van a normál modell, amely lépcsős hátú, ötajtós és kombi karosszériával is választható, és van a szabadidő-autós körítésű ötajtós Cross. Utóbbi érkezését az indokolja, hogy az ilyen változatok hagyományosan népszerűek a többi Fiat modellnél.
Az új elektromos 500-ast követően a Tipo a második Fiat, amely már az új márkajelzést kapja, jelen esetben a nagyobb méretű hűtőrács közepén tündököl, LED-esek lettek a fényszórók és a hátsó lámpák is. A Cross változatnál a felfüggesztés módosításával és nagyobb átmérőjű kerekekkel 4 centivel növelik a magasságot, erre még további 3 cm-t rátesz a tetősín. A vezető digitális műszeregységgel szembesül, miután helyet foglal az új mintájú szövetkárpittal borított ülésében, a középkonzol tetején akár 10,25 col képátlójú érintőképernyős Uconnect 5-ös fejegységet is találhatunk. A kapcsolók új, fehér háttérvilágítást kaptak, és már a hátsó üléseknél is van USB-töltő.
Egyetlen benzinmotort kínálnak a felfrissített Tipo-hoz, az 1,0 literes turbómotor 100 lóerős, nyomatéka 190 Nm (1500/perc), így az sokkal erősebb az eddigi alapmotornál (1,4 16V, 95 LE/127 Nm), a váltó továbbra is ötfokozatú, de megnyújtották az áttételezést, 130 km/órás autópályatempóhoz 3200/perces fordulat tartozik. A dízeleket az aktuális előírásokhoz igazították, az 1,3-as 95 LE/200 Nm teljesítményű, az 1,6-os 130 LE/320 Nm-t tud, előbbihez öt, utóbbihoz hatfokozatú váltót párosítanak.
A lépcsős hátú Fiat Tipo alapára benzinmotorral 4 830 000 Ft, az 1,3-as dízelmotor felára 500 000 Ft, az 1,6-os dízelért (City Life felszereltségtől) legalább 6 230 000 Ft-ot kell fizetni. Az ötajtós Tipo alapára 5 190 000 Ft, a legolcsóbb City Cross 6 600 000 Ft-ba kerül. A Tipo Kombi-ért legalább 5 490 000 Ft-ot kell fizetni.