Spanyolországban nem a gyorsaság számít az ECOseries elnevezésű versenysorozatban, hanem a hatékonyság. Erre a célra építette meg mintegy hat hónap alatt a normál munkaidő után a Nissan barcelonai fejlesztőközpontjában dolgozó mérnökeinek egy csoportja a 48 kWh kapacitású akkumulátorral szerelt Leaf-et.
Az alapáron adott akkumulátor kapacitását megkétszerező teleppel 349 km a Leaf hatótávolsága, de biztosan nem fog gyártásba kerülni, mert a két akkumulátor-csomag nem a padló alatt, hanem afölött helyezkedik el, így megszűnt a hátsó ülés. A hírek szerint a 2018-ban érkező második generációs Nissan Leaf már 60 kWh kapacitású akkumulátorral is elérhető lesz, szóval még egy kicsit türelemmel kell lenniük a vásárlóknak.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!