A Párizsi Autószalonon leleplezett Audi R8 LMS GT3 versenyautón megismert változásokat kapja jórészt az utcai változat a modellfrissítés keretében, szélesebb lett a hűtőrács, fölötte három apró légbeömlőt helyeztek el, a ködlámpa-fészeknél megfigyelhető háromszög-motívum az eddigi legjelentősebb utalás a Lamborghini-rokonságra. Hátul minden eddiginél jobban kihangsúlyozzák a kipufogókat.
A legfontosabb változás ismert, a Győrben gyártott 5,2 literes V10-es szívómotornak megnövelték a teljesítményét, az alapkivitelben 570 LE/550 Nm (+30 LE, +10 Nm) áll a vezető rendelkezésére, a performance kivitelben már 620 LE/580 Nm (+10 LE, +20 Nm) a blokk tudása. Előbbivel a kupé 3,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, utóbbival mindössze 3,1 másodpercre van ehhez szüksége, a csúcssebesség 324 illetve 331 km/h. Áthangolták a felfüggesztést a jobb vezethetőség érdekében, de azt nem közölték, hogy mik a változások, a menetstabilizáló áthangolásával sikerült lerövidíteni a fékutat, 100 km/órás tempóról 1,5, 200 km/óráról 5 méterrel rövidebb a fékút.
2019 elején lesz megvásárolható a felfrissített megjelenésű és nagyobb tudású Audi R8-as, amely igazi utcára szabadított versenyautó. Az R8 LMS GT3 alkatrészeinek 50%-a, az R8 LMS GT4 alkatrészeinek 60%-a azonos a közúti autóéval, nincs még egy ennyire versenytechnikát kínáló utcai autó a piacon.