Még a tanulmányautó decemberi premierje előtt megismerhettük a Toyota C-HR szabadidő-kupé második generációjának a megjelenését a védjegyhivatal jóvoltából, most pedig teljesen hivatalosan is bemutatkozott az újdonság, amelynél a LED-technológia fejlődését kihasználva még vadabb lett az orr megjelenése, hátul a márka- és a típusnév is ott világít a piros LED-csíkban. A kétszínű fényezésnél már nem csak a tető, hanem a karosszéria hátulja és a küszöbök is kontrasztos színűek.

 

Nem csak a hátsó kilincsek rejtettek, hanem az elsők is belesimulnak az oldalfalba, az autóban több mint 100 olyan alkatrészt találunk, amelyeket újrahasznosított forrásból készítenek, ebbe beletartozik a szövetkárpit is. Egyszerűbb lett a műszerfal megjelenése, javítottak a minőségérzeten és nagyobbak lettek a képernyők, a legújabb fejegység hangvezérléssel is kezelhető – akár magyar nyelven. Számos új digitális szolgáltatás is elérhető a Toyota C-HR-hez. A karosszéria hossza 3,5 centivel csökken 4,36 méterre, a szélesség 3,5 centivel növekedik 1,83 méterre, az 1,57 méteres magasság 1,5 centis gyarapodást jelent.

 

Amíg az első generációhoz piactól függően szívó- és downsizingolt turbómotor is volt, a kifejezetten Európa számára fejlesztett és Törökországban gyártott második generáció csak hibrid hajtással lesz elérhető. A testvérmodell Corolla 1,8 (140 LE rendszerteljesítmény) és 2,0 literes (200 LE rendszerteljesítmény) szívómotort használó öntöltő rendszere mellett a 2,0 literes benzinmotort használó hálózatról tölthető hibrid hajtás (220 LE rendszerteljesítmény) is elérhető lesz; az elektromos hátsó tengellyel megvalósított összkerékhajtás az erősebb öntöltő hibridhez lesz elérhető. A második generációs Toyota C-HR első példányai előreláthatóan novemberben jelennek meg az utakon.