Először a Folgore nevű akkumulátoros-elektromos változatot mutatta meg a Maserati, majd a kis eltérésekkel rendelkező benzinmotoros GranTurismo is debütált. Most még több képet és videót adtak közre a kupé külsejéről, amelynek a belső tere még mindig titok, de legalább a technikáról csepegtettek néhány információt. Kezdjük a benzinmotoros kivitellel, amely a 3,0 literes Nettuno V6-os biturbót használja, amely a Modena nevű alapkivitelben 496 LE/600 Nm teljesítményű, ami 3,9 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra és 302 km/órás csúcsra elég – ez a kivitel hagyományos sperrdifit kap. A következő lépcsőfok a Trofeo, amelyben 557 LE/650 Nm áll a vezető rendelkezésére, ami 3,5 másodperces sprintre és 320 km/órás csúcsra elég – itt elektronikusan vezérelt zárású sperrdifit alkalmaznak. A váltó mindkét esetben a ZF 8 fokozatú automatája.
Az új karosszériában a padlóban T alakban alakították ki az akkumulátor számára a helyet, így megtarthatták az alacsony üléspozíciót. A 800V feszültségű akkumulátor kevesebb, mint 14 cm magas és 92,4 kWh a kapacitása, 270 kW teljesítményű villámtöltés fogadására képes. A GranTurismo Folgore esetén 3 hajtómotoros rendszert szolgál ki a telep, aminek 560 kW azaz 761 lóerő a maximális teljesítményleadása; ez a hivatalos teljesítményérték is, ami 2,7 másodperces 0-100 km/óra sprintre elég. Tartalék még bőven van a hajtásban, hiszen minden egyes hajtómotor 300 kW/408 LE teljesítményű, tehát a matematikai összteljesítmény (a Tesla így közöl adatokat) 900 kW/1224 LE – a korábban pletyka szinten emlegetett 1200 lóerős teljesítmény tehát megvan, már csak akkumulátor kellene hozzá…
Elöl kettős keresztlengőkaros, hátul multilink felfüggesztést használnak, elöl 265/30 R20, hátul 295/30 R21 az abroncsméret, a fékrendszert a Brembo szállítja, mindhárom változat ugyanazt a rendszert kapja, ami elöl 6 dugattyús nyergeket és 380 mm-es tárcsákat, hátul 4 dugattyús nyergeket és 350 mm-es tárcsákat jelent. A benzines modellek saját tömege 1795 kg, az akkumulátoros-elektromos változat 2260 kg tömegű. A villanyautóban van egy Max Charge nevű üzemmód is, amikor a töltés 16% alá esik, az elektronika 130 km/órában korlátozza a csúcssebességet, csökkenti a motorteljesítményt és visszavesz a klíma számára biztosított energiából is. A Folgore kivitel képes csak hátsókerékhajtással haladni, ilyenkor könnyen lehet driftelni vele – az erős hajtómotorok miatt ilyenkor is 761 lóerő áll a vezető rendelkezésére.
A karosszériavázhoz alumíniumot, magnéziumot és nagyszilárdságú acélt használnak, és ennek megvalósításához új gyártási eljárást kellett bevezetni az üzemben. Teljesen új az autó elektromos rendszere, amelyben egy központi egység vezérel mindent, különösen gyors az adatáramlás az autón belül és odafigyeltek a távoli frissítéssel karbantartható informatikai rendszer védelmére is. A belső térről még nincsenek fotók, csak pár szavas leírás, eszerint 5 képernyő is lehet a műszerfalon (műszeregység 12,2 col, központi képernyő 12,3 col, klímakonzol 8,8 col, fel-a-fejjel kijelző és digitális óra), bőrkárpit jár alapáron, a Folgore modellbe újrahasznosított halászhálókból készített Econyl szövetből készítik a kárpitozást. A Maserati GranTurismo alapesetben 14 hangszórós hifit kap (860 W), opciós a 19 hangszórós Sonus Faber 3D hifi (1195 W).