2025 elejére felére akarja csökkenteni autóinak CO2-kibocsájtását a Lamborghini, ennek eléréséhez hívták életre a Direzione con Tauri elnevezésű programot, ami mintegy 1,5 milliárd eurós befektetést jelent a következő négy és fél évben. Három szakaszra osztják az elektrifikációt, az első, ami egészen 2022 végéig tart még a belső égésű motort ünnepléséről szól, azaz számos különleges modellt dobnak piacra a meglévő kínálat alapján, még idén két új V12-es sportkocsit jelentenek be, és az Urus szabadidő-autónál is lesznek csemegék.
2023-ban indul a hibrid átállás – a lágyhibrid V12-es szívómotorral szerelt Sián csak a kezdet volt – várhatóan az Urus plug-in változatával, de 2024-re végére a V10-es és V12-es motorral szerelt modellek minimum lágyhibrid rásegítést kapnak. A karbon fokozott használatával akarják kompenzálni az elektrifikáció által okozott tömegnövekedést, mert a jövőben is a vezetési élmény lesz a márka autóinak legfontosabb tulajdonsága. 2025-re végére a jelenlegi felére csökkentik a Lamborghini termékeinek CO2-kibocsájtását, a Direzione con Tauri terv pedig az évtized második felében fog beteljesedni, amikor piacra dobják a márka negyedik modellsorozatát, ami csak akkumulátoros-elektromos hajtással lesz elérhető.