A 2013-ban bemutatott harmadik IS-generációs értékesítése bőven felülmúlja az elvárásokat, így érthető, hogy miért erősítenek rá a meglehetősen egyedi karakterére a félidei modellfrissítés alkalmából.
Noha szinte változatlannak tűnik az autó, valójában a teljes orrot lecserélték, talán a kicsit átformált megjelenésű fényszórókat veszi észre, aki már látott ilyen autót közelről, pedig új formát kapott az orsó formájú hűtőrács – feljebb költözött a darázsderék -, nagyobbak lettek az alsó légbeömlők. És akkor még ott van az F Sport megjelenés az egyedi ráccsal, amelynek szélén az első fékekre hűtőlevegőt vezető légcsatornák beömlőinek is helyet szorítottak.
Piros színben, kis (értsd szériában adott 17 colos) felnivel már nem olyan dögös az IS megjelenése, főleg, hogy az F Sport csomag is hiányzik róla, és a vízszintes pálcákkal borított hűtőrácson még rendszámtáblát is elhelyeznek; nem csoda, hogy a sajtófotókon nem ezt a kombinációt erőltetik. Az utastérben nagyobb, 7 helyett immár 10,3 colos képátlójú monitort helyeznek el, tovább csökkentették az illesztési réseket a kapcsolók körül, látványosabbak a díszvarrások, a Moonstone és Ivory néven futó két világos belső hangulatot a Chateau váltja, amely valahol a kettő korábbi között helyezkedik el.
A motorokhoz nem nyúltak, piactól függően 2,0 literes turbómotor, 2,5 vagy 3,5 literes V6-os, vagy épp 2,5 literes benzinmotorral rendelkező hibrid hajtás választható, minden esetben 8 fokozatú automatikus a váltó. A felfrissített megjelenéssel együtt a Lexus IS alapfelszerelésként kapja a Lexus Safety System+ elnevezésű aktív biztonsági segédeket tartalmazó csomagot.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!