Pár hét lemaradással a Jaguar F-Pace szabadidő-autó csúcsváltozata, az SVR modell is frissült. Az 5,0 literes, kompresszoros feltöltésű V8-as továbbra is 550 lóerős, de a motorvezérlés átprogramozásával a maximális nyomaték 700 Nm-re növekedett.
Utóbbi minimális, 20 Nm-es gyarapodás a korábbihoz képest, az autó mégis sokkal fürgébb lett, a 0-100 km/óra gyorsulás ideje 4,3 másodpercről 4,0 másodpercre javult. Ez annak köszönhető, hogy az XE SV Project 8 modell számára kifejlesztett váltót és váltóvezérlést kapta meg a szabadidő-autó, és a rajtautomatika használatakor a hajtáslánc tehetetlenségét kihasználva kapcsol gyorsabban a szerkezet. Elektromosra cserélték a kormányszervot, újak a szilentek a futóműben és átprogramozták az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat a komfort javítása érdekében.
Teljesen új a fékrendszer, amely elektronikusan vezérelt központi egységet kap, javítottak a féktárcsák hűtésén, az első 395 mm-es átmérőjű tárcsát négydugattyús nyereg, a hátsó 396 mm-eset egydugattyús nyereg szorítja. Az áttervezett megjelenés a korábbinál 35%-kal alacsonyabb felhajtóerőt generál, a légellenállási együttható (Cw) 0,37-ről 0,36-ra javult.