318 km/h-s csúcssebességével a valaha volt leggyorsabb Camaro az aktuális generáció ZL1 modellje, amelynek orrába a 6,2 literes V8-as kompresszoros változatát szerelik 650 lóerő teljesítménnyel. Ehhez választható most az 1LE nevű csomag, amely fürgébbé teszi az autót, de egyben lassabbá is, hiszen a csomagtérfedélre szerelt nagy szárny és az első lökhárító légterelői a tapadást növelik és rontják a légellenállást.
A gyakorlatban azonban sokkal gyorsabb lett az autó, a GM tulajdonában lévő, 4,66 km hosszú, 18 kanyart felvonultató Milford Road Course pályáján 3 másodperccel fut jobb köridőt az egyszerű ZL1-esnél az 1LE csomagos modell. A kerekek leszerelését követően könnyen állíthatóak a lengéscsillapítók és stabilizátorok, illetve elöl 3 fokkal lehet növeli a kerékdőlést. Maguk a felnik 1 collal kisebb átmérőjűek (19 col), de 1 collal szélesebbek a szériánál, kifejezetten ehhez az autóhoz fejlesztett Goodyear Eagle F1 Supercar 3R abroncsokat szerelnek rájuk elöl 305, hátul 325 mm-es szélességgel – ezek gyorsan bemelegszenek és akár 1,1 G keresztgyorsulást tesznek elérhetővé.
A kovácsolt felnik és abroncsok egyenként 3,3 kg-mal csökkentik a tömeget, vékonyabb a hátsó szélvédő és nem dönthető a hátsó támla, összesen 27 kg-mal csökken a saját tömeg a ZL1 csomaggal. Egyelőre csak a hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóhoz rendelhető az 1LE csomag, amelyben még a piros nyergekkel rendelkező Brembo fékrendszer is benne van, a vételárat majd nyáron, a forgalmazás megindulásakor közlik.
Az alábbi videóban a munkahely nyugalmát megzavarni képes motorhang hallható!
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!