Az EU piacán továbbra is csak öntöltő hibrid hajtással árulják a most megújult Lexus ES limuzint, tőlünk keletre 2,0 és 2,5 literes négyhengeressel vagy 3,5 literes V6-ossal lehet megvásárolni. A hátsó felfüggesztés lengőkarjainak bekötési pontjait merevebbé tették, ami a nagy sebességű manővereknél javítja a stabilitást, az F Sport modellhez adják az adaptív lengéscsillapítást, amelynél új szelepek szabályozzák az olaj áramlását – a korábbinál finomabban.
Úgy javítottak a fékpedál-érzeten, hogy megváltoztatták a felfekvő felület formáját, és a hibrid rendszernél finomítottak a szoftveren, ami az elektromos- és hidraulikus rendszer működését hangolja össze. Kívülről az új hűtőrács-betétről és a korábbinál karcsúbb fényszórókról lehet megismerni a felfrissített Lexus ES-t, belül a korábbinál nagyobb, a vezetőhöz 10 centivel közelebb helyezett érintőképernyő árulkodik, a vezetőtámogató rendszerek érzékelési tartományán és a működésük finomságán javítottak.