Nem is annyira a technikával, sokkal inkább a retrós megjelenéssel és a személyre szabható kialakítással akar vásárlókat szerezni az Ace nevű villanyautójának az Alpha Motors, és azzal bizonyítja az egyelőre csak digitálisan létező konstrukció sokoldalúságát, hogy szintén digitálisan megismerhetjük a Performance Edition nevű sportmodellt, illetve a Jax nevű SUV-körítésű modellt.
A Performance Edition a kétmotoros, összkerékhajtású hajtást kapja – teljesítményadatot nem közöltek –, amivel 4,6 másodperces 0-96 km/óra gyorsulás realizálható, a hatótávolság elérheti a 354 km-t. Ez a hajtás a normál Ace-hez is elérhető, de ott nincs sportülés, kivehető digitális műszeregység (saját okoseszköz is kerülhet is a megfelelő adapterrel és alkalmazással).
A kocsi megjelenését mélyre húzott első koptatóval, diffúzornak látszó betétet tartalmazó hátsó lökhárítóval és kerékjárat- illetve nyomtáv-szélesítéssel változtatják meg, az utólagos kiegészítőket különösen könnyű anyagból készítik majd; mivel ilyenek nincsenek az alaptípuson, mindenképpen tömegnövekedéssel kell majd számolni ezek miatt.
A JAX nevű szabadidő-autónál a másik irányba, azaz felfelé indultak el, az alapmodellhez képest 18,4 centivel magasabb ez a változat. Első- vagy összkerékhajtással akarják gyártani ezt a változatot, a csúcsmodellnek 6,5 másodperces 0-96 km/óra gyorsulást mondanak, a 75 kWh kapacitású akkumulátorral 402 km-es hatótávolságot ígérnek.
A ballonos kerekektől és a nagyobb hasmagasságtól eltekintve ugyanazokat a változásokat kapja a szabadidő-autó is, mint a sportmodell, tehát kiszélesítik a kerékjáratokat, az utastérbe sportülés kerül, a kormány mögé pedig kivehető műszeregység. Az Alpha autóit már meg lehet rendelni a cég weboldalán, de a szállítási időpont még becslés szinten sem szerepel sehol sem.