A Rezvani Tank nevű szabadidő-autó nem a finom lelkű környezetvédőket célozza, ennek megfelelően semmit nem vettek vettek vissza a kirívó megjelenésből most, hogy két év után bemutatták a második generációs modellt. A váltás oka prózai: idő közben az alapot jelentő Jeep Wrangler generációváltáson esett át, így muszáj volt kicserélni a Tank alapját is.
Miközben az alvázra ráépített karosszéria nagy vonalakban maradt a régi, épp csak a részleteket változtatták meg, a motorkínálat is az új Wranglerből lehet ismerős. A 2,0 literes turbómotort (285 LE) csak exportra építik be a motortérbe, az USA-ban a 3,6 literes V6-os (285 LE) az alap, de kérhető 3,0 literes V6-os turbódízel (285 LE) és 6,4 literes szívó V8-as is (500 LE). Van egy új csúcs-erőforrás, a 6,2 literes, kompresszoros Demon V8-as blokk, amelyet rögtön 1000 lóerővel és 1180 Nm-rel adnak – ez a Rezvani Tank a legerősebb sorozatgyártású szabadidő-autó.
Az alapmodell ára egyébként 155 000 dollár, a Military Edition, könnyű páncélozással ellátott változatért legalább 295 000 dollárt kérnek, míg a minden rendelhető extrával és páncélozással rendelkező csúcsmodell 349 000 dollárba kerül – 500 lóerős V8-assal. Aki az 1000 lóerős V8-as kéri, annak még 149 000 dollár (!) felárat kell fizetnie, egyébként az extralistán egyébként olyan tételeket találni, mint az éjjellátó 6500 dollárért, a Fox verseny-felfüggesztés 12 500 dollárért, de van Focal hifi 12 500 dollárért, kiegészítő (páncélozott) benzintank 7500 dollárért, vagy épp éjjeli égboltot mintázó tetőkárpit 6250 dollárért.