Tavaly nyáron a Busani Autószalonon leplezte le a Hyundai a középmotorosra átépített Veloster RM tanulmányt, amelynek nem jósoltak nagy jövőt. Ehhez képest nagyon úgy tűnik, komolyan foglalkoznak az autó megvalósításával.
Azért lehet életképes a 2,0 literes, 300 lóerős középmotorral szerelt sportkocsi, mert azt nem a gyártósoron, hanem abban a műhelyben készítenék, ahol egyébként az i20 WRC raliautókat készítik. Utóbbiakból meglehetősen kevés autó kell egy évben, de a csapatot muszáj fenntartani – a dolgozók szabad kapacitását kötnék le az autóval. A Veloster RM ráadásul imázsépítő autó lehet a Hyundai számára világszerte, úgyhogy minden jel arra utal, hogy megvásárolható lesz majd a középmotoros dél-koreai sportkocsi. Talán júniusban, a következő Busani Autószalon alkalmából már többet megtudunk a projektről.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!