A plug-in hibrid hajtás mellett az európai piaci rajtnál még az új fejlesztésű, 3283 köbcentis, soros 6 hengeres turbódízel lesz választható a Mazda CX-60-as szabadidő-autóhoz, a dízel a 2,2 literes Skyactiv-D blokk megtoldásával és továbbfejlesztésével született. Az e-Skyactiv-D esetén 48 voltos lágyhibrid rásegítés és az új, az égéstér geometriájának megváltoztatásával létrehozott DCPCI (Distribution-Controlled Partial Premixed Compression Ignition) égési technológia csökkenti a fogyasztást, az új blokk termikus hatásfoka meghaladja a 40%-ot.
Két teljesítménnyel lesz elérhető az e-Skyactiv-D, hátsókerékhajtással 200 LE, összkerékhajtással 254 LE a teljesítmény, ehhez 4,9 és 5,3 l/100 km-es szabványos átlagfogyasztás párosul. Az erősebbről közöltek még néhány adatot, a 0-100 km/óra gyorsulás 7,9 másodpercig tart, a csúcssebesség 217 km/óra és 2,5 tonna tömegű utánfutó vontatására képes az összkerékhajtású, dízel Mazda CX-60. A márkakereskedésekben már rendelhető a 2023 januárjában érkező Mazda CX-60, az indulóár 200 lóerős dízelmotorral 14.549.900 Ft.