Kínában két helyi partnere is van a Hondának, ezek közül a Dongfeng Honda gyártja és forgalmazza a világpiacon is elérhető CR-V szabadidő-autót, és azért, hogy ne versenyezzenek közvetlenül egymással, a GAC Honda számára már az előző generációnál is elkészítették a módosított megjelenésű, Breeze névre hallgató változatot. Teljesen egyedi az orr és a far megjelenése, hátul például hiányzik a lámpák a tetőoszlopon felfutó része, az új lökhárítókkal a Breeze hossza 13 mm-rel múlja felül a CR-V-t.
Ismerős a műszerfal, és ahogy a Kínában gyártott CR-V, úgy a szintén Kínában gyártott Breeze is elérhető lesz 3 üléssoros, 5+2 személyes utastérrel, a globális modell csak 2 üléssort kap. A még az idén megtörténő piaci bevezetésnél csak 1,5-ös turbómotorral (193 LE) és fokozatmentes automatikus váltóval lesz választható a Honda Breeze, a jövő év első felében aztán jön az öntöltő e:HEV hibrid, és 2023 vége felé a hálózatról tölthető hibrid változat is a kereskedésekben lesz.