A 2017-es Genfi Autószalonon mutatta meg a nagyközönségnek az Infiniti a Project Black S nevű tanulmányát, amelynek technikai részleteiről csak nagy vonalakban nyilatkozott. Ennek oka pedig az volt, hogy fizikailag ugyan megépítették az autót, de egészen mostanáig dolgoztak rajta az Inifniti és a Renault F1 csapat mérnökei. Először is a hajtásrendszert finomították, megépítették a belső teret – versenyautósan spártai kialakítással – és igyekeztek a lehető legtöbb helyen csökkenteni a tömeget.
Most 1775 kg-nál járnak, ami már elég közel van a kiindulási alapot jelentő Infiniti Q60 Red Sport 400-as 1752 kg-os tömegéhez – a villanymotorok és az akkumulátor mintegy 200 kg túlsúlyt jelent. A levehető karosszériaelemeket karbonra cserélték, a tetőablakot és acél tetőlemezt is karbonra cserélték, kihajították a hátsó üléseket. A felnik és az abroncsok nagyobb átmérőjűek és szélesebbek az eredetinél, de a tömegük nem változott, a karbon-kerámia fékrendszer 22 kg-ot spórol.
A prototípussal 2019 elején további teszteket folytatnak, és megvizsgálják egy esetleges kisszériás gyártás lehetőségét is anyagi és megvalósíthatósági szempontok alapján, no és tökéletesítik az aerodinamikai csomagot. Amíg a 405 lóerős, 3,0 literes V6-os biturbóhoz nem nyúltak, a váltóba behajt még egy 163 lóerős villanymotor, ezen kívül még két olyan villanymotor van, amelynek feladata az energiavisszatermelés lassításkor. Ha a 4,4 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor fel van töltve, a rajtautomatikával 4,0 másodpercnél gyorsabb 0-100 km/h gyorsulás is elérhető a mérnökök szerint.