Két évvel ezelőtt jelentették be, hogy a brit The Little Car Company segítségével életnagyságban is megépítik a Tamiya játékgyártó egyik legnépszerűbb autóját, az 1985-ben és 2012-ben is nagy sikerrel forgalmazott Wild One nevű buggyt. Akkor még egy sebtiben összerakott járművet prezentáltak, most viszont befejeződött a fejlesztés, és megkezdték Wild One Max forgalmazását – először a 100 darab Launch Edition-nek keresnek gazdát, aztán indul a sorozatgyártás.
Újratervezték a vázat, a 10 cm-es szélesítésnek köszönhetően már 2 ülés is elfér egymás mellett, teljesen új, kettős keresztlengőkaros első felfüggesztést készítettek, így eltüntették a kilátást zavaró magas rugótornyokat. Opciósan elérhető szélvédő, amelyen rögtön ablaktörlő is van – tető vagy ajtók még felár ellenében se kérhetőek. Alapáron járnak a kagylóülések, a 4 pontos biztonsági övek, a vízálló 5 colos érintőképernyő, a tengerészeti szektorból érkező kapcsolók, mind a 4 keréknél Brembo tárcsafékeket használnak, Bilstein lengéscsillapítókkal és Eibach rugókkal. Összesen 8 darab kivehető akkumulátor-egység van a fedélzeten, ami 14,4 kWh-s kapacitást jelent, a saját tömeg 500 kg, a végsebesség elektronikusan korlátozott 96 km/óra. Az első érdeklődők 95%-a jelezte, hogy szeretné közúton is használni a Wild One Max-et, így a Lauch Edition megkapja azt a csomagot, amivel mopedautóként lehet forgalomba helyezni. A gyártás 2024 elején indul.