A DS 3 E-Tense mellé még az idén bemutatják a DS 4 E-Tense villanyautót, de addig is piacra dobják az öntöltő hibrid hajtást a 2 típus számára. A 136 lóerő rendszerteljesítményű hajtásnál egy 136 LE/230 Nm teljesítményű 1,2-es turbómotor és egy 28 LE/55 Nm teljesítményű villanymotor hajt be a 6 fokozatú duplakuplungos váltóba, az akkumulátor 0,9 kWh kapacitású.
Annak érdekében, hogy az ügyfelek a lehető legtöbbet spóroljanak – a 130 lóerős, automata váltós benzineshez képest 19%-os fogyasztásmegtakarítást ígér a HYBRID jelzésű hajtás –, az autó átadásakor minden ügyfelet felkészítenek annak hatékony használatára. Magyarországon május elejétől választható a DS 3 HYBRID és a DS 4 HYBRID, utóbbi egyben a kompakt modell felszereltségeinek egyszerűsítését is hozza. A jelenlegi 4 helyett már csak 2 felszereltség, Pallas és Étoile közül választhatnak az ügyfelek, amelyek pontos tartalmát a tapasztalatok alapján alakította ki a DS.