Tavaly nyáron a BMW slágerautója az M3 Frozen Gray volt az Egyesült Államokban, az Európában egyszerű, opciós listán szereplő mattszürke fényezés a tengerentúlon egzotikus extra. A húsz darab autót 12 perc alatt adták el a szemérmetlenül magas felár ellenére is, és még az se zavarta – vagy nem vették időben észre? – a vevőket, hogy a kezelési utasítás szerint az autót lényegében tilos mosni, vagy kifényesedik a speciális fényezés.
Idén meg szerette volna ismételni a tavalyi nagy felhajtást a BMW, de ezőttal a kicsit fantáziátlanabb, mattfekete színt választotta az M3-as kupé megvadítására. Annyi extrát azért hozzátettek a bajorok az autóhoz, hogy az aktuális BMW 3-as generáció utolsó speciális változata az M3 Frozen Black. A normál autóhoz képest továbbra is húszezer dollár a felár, azonban ez alkalommal már 22 perc kellett a húsz autó eladásához. Ezek után mondja valaki, hogy kifelé mászunk a gödörből…