Magyarországon júliustól rendelhető a Renault első öntöltő hibrid modellje, a Clio E-Tech, amiben az 1,6-os szívómotort használó benzin-elektromos hajtás 140 lóerős rendszerteljesítménnyel rendelkezik. Azt állítják, városban akár a menetidő 80%-át képes elektromos hajtással megtenni, így akár 40%-os üzemanyag-megtakarítást is elérhetünk egy belső égésű motorral szemben. Három felszereltséggel – Zen, Intens, R.S. Line – választható a hibrid Clio, az indulóára 7 099 000 Ft, amihez még 200 000 Ft-os használtautó-beszámítást is igénybe lehet venni, illetve Intens és R.S. Line szinteknél további 200 000 Ft kedvezményt adnak magánszemélyeknek.
A Captur szabadidő-autónál már 9,8 kWh kapacitású akkumulátort használnak, amely akár 65 km-es elektromos hatótávolságot biztosít városban, egyben a csomagtér méretét is csökkenti, az alap méret 406-520 liter helyett 265-379 liter. A nagyobb teljesítményű villanymotorral a rendszerteljesítmény 160 lóerő. A csak Intens felszereltséggel választható Captur E-Tech indulóára 10 749 000 Ft, amihez még 200 000 Ft-os használtautó-beszámítást is igénybe lehet venni, illetve további 200 000 Ft kedvezményt adnak magánszemélyeknek.
A Megane E-Tech ugyanazt a hálózatról tölthető hibrid hajtást kapja, mint a Captur, tehát 160 lóerős rendszerteljesítménnyel és 9,8 kWh hasznos kapacitású akkumulátorral rendelkezik. Ennek még nincs hivatalos hazai vételára, de a forgalmazó 10,9 millió Ft-os megcélzott indulóárat (kedvezmények után?) tart valószínűnek.