Nincs túlságosan sok választási lehetősége annak, aki a hálózatról is tölthető hibrid hajtással szerelt Prius Plug-Int választja, hiszen a 12,6 millió Ft-os áron felül fényezést (metál 175 ezer Ft, gyöngyfehér és érzéki vörös 260 ezer Ft), Tech (700 ezer Ft) és/vagy Solar (900 ezer Ft) csomagot kérhet. Előbbi nagy hifit, bőrülést, parkolósegédet tartalmaz, utóbbi meg a tetőre szerelt napelemeket, ami a 12V-os és a nagyfeszültségű akkumulátort is képes tölteni – és ebben az esetben törlődik a holttér- és a hátsó keresztirányú forgalmat figyelő segéd.
Ahogy az új Priusnál, itt is a 122 lóerő rendszerteljesítményű hibrid hajtást használják, a nagyobb teljesítményű villanymotorral már 135 km/h az elektromos módban elérhető csúcssebesség. A legfontosabb változás a nagy kapacitású (8,8 kWh), 95 cellás lítium-ion akkumulátor, ami a szabványos fogyasztási ciklus alapján 50+ km-re elegendő energiát tud tárolni.
Az új generációnál egyébként teljesen új megjelenést kapott a Plug-In változat, tehát mostantól nemcsak a zöld rendszám árulkodik arról, hogy itt a különösen alacsony – a szabványos ciklus szerint 1 l/100 km – fogyasztású Toyota Priust látja az ember. A csomagtér befogadóképessége alaphelyzetben (kalaptartó alatt) 191 liter, támladöntés után 1204 liter. Akinek ez nem lenne elegendő, annak még várnia kell egy keveset, hiszen készül már a Prius V egyterűs utóda, amelyből a hírek szerint Plug-In változat is készül majd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!