Tanulmányként már nyitott és zárt, versenyautó változatban is megismertük már a Porsche új szuperautóját, a 918-ast, a hivatalos bemutató azonban még várat magára. Ez azonban nem akadályozta meg a gyárat abban, hogy elkezdjék a forgalmazást.
Három vázlatrajzzal próbálja meg kielégíteni az információéhes vásárlók kíváncsiságát a gyár, illetve nyugodtan hivatkozhat még a korábbi tanulmányokra is. Az ábrák alapján nem lesz sok változás a szériaautón, még a felni is ugyanaz a látványos darab marad. Az információhiány nem lesz akadály az értékesítésben, a Ferrari FF és a Lamborghini Aventador egész első éves termelését is úgy értékesítették, hogy egy vásárló se próbálhatta ki az autót, és még menetpróbák se jelentek meg róluk.
Tehát három rajz és némi szóbeli információra kell hagyatkozniuk azoknak, akik Porsche 918 Spyder vásárláson gondolkodnak. Persze nem árt, ha van elég pénzük is, a 645 000 eurós ár helyi adók és szállítási költség nélkül értendő. Ezért cserébe egy 500 lóerős teljesítményű benzines V8-ast, legalább 218 lóerő kombinált teljesítményű, első kerekeket hajtó elektromotorokat kap az ember. A 100 km/órás tempót 3,2 másodperc alatt éri el a gép, végsebessége meghaladja a 320 km/órát, a szabványos fogyasztást vizsgáló laboratóriumi mérés során pedig 3,0 l/100 km-es értéket tud a 918 Spyder. Csak elektromotorral 150 km/órás sebességet tud elérni.
Aki egyébként a 918 Spyder várólistára kerül, annak a normál 911-esből készítenek egy 918 Spyder elnevezésű, 918 darabra limitált szériát. A Porsche 911 Turbo S Edition 918 Spyder névre hallgató jármű egyedi bőrkárpitozást, neonzöld féknyergeket, karbon kiegészítőket és speciális műszeregységet kap, és kupé és kabrió karosszériával egyaránt elérhető. Utóbbinak a forgalmazása a valódi Porsche 918 Spyderrel egy időben, júniusban indul.