Nem arról van szó, hogy visszafelé hajtja végre az elektrifikációt a Škoda Transportation nevű cseh társaság, hanem arról, hogy szélesíti a kínálatát. A Volkswagen konszernhez tartozó személyautó-márkától független, a PPF befektetési csoport tulajdonában lévő tömegközlekedési járműveket kínáló vállalkozás eddig csak elektromos városi buszokat kínált, most pedig belépnek a távolsági autóbuszok piacára, ahol ma még egyszerűen nem életképes az akkumulátoros-elektromos hajtás. A D’Coach egyébként a törökországi Temsa gyárban készül – a Škoda Transportation 2020-ban vette meg a társaság 50%-át –, és arról van szó, hogy átmárkázzák az EU piaca számára a Temsa HD13 típusú turistabuszt.
A 13 méter hosszú Škoda D’Coach 44 utas+sofőr+pótülés vagy 51 utas+sofőr+pótülés kialakítással készül a Cseh Honvédelmi Minisztérium számára, így sokkal tágasabb az utastere, mint a Temsa HD 13-asnak (55+1+1 és 63+1+1 személyes lehet). A fedélzeten konyha és két hűtő is található. A vezető dolgát távolságtartó tempomat könnyíti, a hajtásról 450 lóerős DAF MX-11-es motor gondoskodik, a váltó ZF Traxon automatája.