A 220 lóerős rendszerteljesítmény alapján az X1-es sorozat csúcsán helyezkedik el a 25e jelzésű plug-in hibrid hajtás, csak a 228 lóerős 25i tud többet nála. Abban viszont nyerésre áll az 50 km-es elektromos hatótávolsággal rendelkező hibrid, hogy zöld rendszámot is kaphat. Az elöl hajtó benzinmotor 125 lóerős (220 Nm), a hátul hajtó villanymotor 95 lóerős (165 Nm), ebből jön ki a 220 lóerő és 385 Nm rendszerteljesítmény – amíg van energia a nagyfeszültségű akkumulátorban.
A legújabb generációs lítium-ion akkumulátort kapja a típus 9,7 kWh kapacitással, a hátsó ülés alá beépített telep töltési ideje konnektorról 5 óra, BMW i Wallbox töltődobozzal 3,6 óra. A csomagtér alaphelyzetben 450 literes, bővítés után 1470 literes. Az elektromos csúcssebesség 135 km/óra, az előírásoknak megfelelően hangszórós gyalogosfigyelmeztető-rendszer is van a fedélzeten, ami 30 km/órás tempó alatt ad ki jellegzetes hangot. Ahogy a BMW többi hibrid modelljénél, az X1 25e-nél is elérhető az összes választható extrafelszerelés, legyen szó akár az M Sport csomagról.