Több kitcar gyártó kínálatában is szerepel az első Ford GT40-es, azonban csak a Superformance nevű műhely dolgozik az eredeti tervek szerint. A Future GT Forty elnevezésű legújabb autójuknál például az alkatrészek több mint kétharmada csereszabatos a veterán konstrukcióval, a fennmaradó egyharmad jelenti az új motort és a hajtásláncot.
A kaliforniai V’s Performance műhely végezte el az aktuális Ford GT erőforrásának alapját képező 3,5 literes V6-os biturbó adaptálását a régi karosszériába, a Magnaflow készíti az egyedi kipufogórendszert, a Garrett Advancing Motion felel a nagyobb méretű feltöltőkért. Az ötfokozatú váltó a Quaife terméke, a felfüggesztésben légrugókat (állítható hasmagasság), és légterelőket is kapott a karosszéria. Mivel az autókat egyedi megrendelésekre építi a Superformance, a Future GT Forty ára is egyedi megállapodás kérdése.