Ugyanarra a kaptafára épül a NEVS által most bemutatott Sango elnevezésű önjáró személyszállító, mint az összes többi, hasonló jármű, tehát a sarkokba kitolt kerekek és négy vaskos tetőoszlop jellemzi – utóbbiakra leginkább az önvezető technológia miatti érzékelők miatt van szükség –, annyi az újdonsága, hogy a legfeljebb hat üléssel rendelkező utasteret gombnyomásra lehet átalakítani. Privát, közösségi és családi kialakítások közül választhat a járművet alkalmazáson keresztül megrendelő ügyfél, vagy ügyfelek – privát módban válaszfalak biztosítják, hogy a négy utasnak ne kelljen egymással foglalkoznia.
A NEVS egyébként csak magát az autót fejlesztette ki, az önvezető technológia hardverét és szoftverét a kínai AutoX-től vásárolták hozzá, egyben azt is megjegyzik, hogy piactól függően más cégek önvezető rendszerét is képes befogadni a Sango. Az első NEVS Sango egyébként Trollhättanben kezdte meg a próbaüzemet, a tervek szerint 2022-ben Stockholmban is az utakra bocsájtanak 10 darabot. A privát üzemmódban a válaszfalak ténylegesen négy részre osztják az utasteret, ami fertőtlenítéssel együtt a járványügyi korlátozások mellett is használhatóvá teszi a járművet.