Első körben az Európában rajtoló Mazda CX-60-ast ismerhettük meg, mifelénk a 323 lóerő rendszerteljesítményű, 2,5 literes négyhengerest használó hálózatról tölthető hibrid lesz az először elérhető hajtás. Most Japánban is bemutatták a típust, és a jobbkormányos modell kapcsán újabb információkat osztottak meg a hosszmotoros Skyactiv alapra felépített szabadidő-autóról. Eszerint az alapmotor a 2,5 literes négyhengeres szívómotor lesz 188 LE/250 Nm teljesítménnyel – ezt a motort ismerjük a 6-osból és a CX-5-ösből –, és megtudtunk pár részletet az új dízelről.
A 3283 köbcentis, soros 6 hengeres turbódízel (2 hengerrel megtoldották a 2,2 literes blokkot) két teljesítménnyel is választható lesz, alapesetben 231 LE (4000-4200/perc) és 500 Nm (1500-3000/perc) a tudása a Skyactiv-D-nek, az alternatíva 254 LE (3750/perc) és 550 Nm (1500-2400/perc); mindkét esetben 48 voltos lágyhibrid rásegítés (17 LE/153 Nm) van a fedélzeten. A mérnökök szerint a soros 6 hengeres dízel mormogása remekül illik a jinba ittai filozófiába, ezért nem tüntették el azt teljesen. Az összes erőforráshoz alapfelszerelésként az új fejlesztésű, 8 fokozatú automatikus váltót párosítják.
Hátra van még a soros 6 hengeres, Skyactiv-X technológiás benzinmotor ismertetése, a dízelhez hasonlóan a létező 2,0 literes blokk megtoldásával születő új erőforrásra azért nem tér ki a japán sajtóanyag, mert azt ott nem fogják forgalmazni. Az első Mazda CX-60-asokat kora ősszel adják át megrendelőiknek Japánban.