A Lamborghini Squadra Corse versenyistálló, a Centro Stile Lamborghini és az ügyfél közös munkájával született meg az SC18-as elnevezésű versenyautó, ami közúti használatra is alkalmas, tehát rendszámozható. Az aerodinamikai csomag a Super Trofeo és a GT3-as versenyautókról származik, azonban nem a Huracán, hanem az Aventador karosszériáján alkalmazzák azt.
Elöl a Huracán GT3 EVO légbeömlőit látni, az oldalfalon a Huracán Super Trofeo EVO légterelői találhatóak, a hasmagasságot 109 mm-re csökkentik, mindezt egy mechanikusan állítható, nagy méretű hátsó szárnnyal teszik teljessé. A motorháztetőre 12 szellőzőnyílás kerül, ami javítja a V12-es erőforrás hőháztartását. A 6,5 literes V12-es 770 lóerős 8500/perc fordulaton, a maximális nyomaték 720 Nm 6750/percnél, a váltó a hétfokozatú robotizált egység. Az egyedi gyártású kipufogó látványra se utolsó, de hangban is figyelemreméltó – utóbbira nincs még bizonyíték (videó).
Grigio Daytona színű a karbon karosszéria, amelyet vörös színnel és látható karbon részekkel vadítanak meg, a 20 colos első és 21 colos hátsó felnik központi kerékanyával rögzíthetőek. Az utastérben fekete Alcantarát használtak vörös díszvarrással, a kagylóüléseket karbonból sütötték. A Pirelli P Zero Corsa telemetria segít a vezetőnek és a csapatnak. A Lamborghini Squadra Corse számára az SC18 egyébként csak az első az egyedi autók közül, a jövőben is számíthatunk hasonlóan extrém alkotásokra.