A General Motors mellett a Honda is részese a Cruise Automation nevű vállalatnak, az önvezető autókkal foglalkozó cég pedig arra hivatkozva csődítette össze az észak-amerikai sajtót, hogy bemutatja, milyen forradalmi járművel akarnak túllépni a személyi autózáson. Nos, nagy meglepetés nincs, ugyanolyan önjáró dobozt fejlesztettek ki a Cruise-nál, amilyennel a világ minden táján előálltak a startupok, sőt, jó néhányan már közúti forgalomban is végeznek teszteket ilyenekkel.
Nem szolgáltak műszaki részletekkel az Origin nevű járműről, annyit mondtak el, hogy azt 1 millió mérföld, azaz 1,6 millió km élettartamra tervezték, és az önjáró doboz használatával a saját autóhoz vagy autómegosztó szolgáltatást igénybe vevő családhoz képest akár évi 5000 dollár megtakarítást is elérhet egy San Franciscóban élő család. A Cruise saját maga üzemelteti a flottát, az Origin alapja egyébként a GM villanyautó építőkészlete, tehát várhatóan a GM kereskedésekben kerül majd sor a fizikai karbantartásokra. Úgy készítették el a konstrukciót, hogy az évek során folyamatosan lehet fejleszteni az egyes példányokat, például egy modernebb Lidar bevezetésekor nem egyszerre kell átállítani az egész flottát, hanem folyamatosan ütemezve lehet elvégezni az átállást.