Annyiból eltér az európai C3-astól a Kínában forgalmazott Citroën C3, hogy az még a korábbi – a C-Elysée-nél is használt – padlólemezre épül, és egészen mostanáig csak XR kivitelben, magasított, szabadidő-autós körítésű ötajtósként volt megvásárolható. Hamarosan azonban kéttagúra bővül a kisautó-család, hiszen az ötajtóshoz csatlakozik az L utónevű lépcsős hátú változat, amely a rend kedvéért megtartja a szabadidő-autós körítést.
A motorkínálatban a lépcsős hátú kivitel másolja a már kapható ötajtóst, tehát az alapmotor az 1,6-os szívó lesz 117 lóerővel, felár ellenében pedig az 1,2 literes, 136 lóerős turbómotort lehet kérni, a váltó mindkét esetben ötfokozatú, kézi kapcsolású vagy hatfokozatú automatikus lehet. A Citroën C3L hivatalos leleplezése tavasszal lesz, a forgalmazása pedig a nyáron indul.