Az új márkaarculat bevezetése előtti utolsó modellként dobták piacra az Opel Corsa F-et még 2019-ben, így ennek a típusnak kellett a legtovább, azaz mostanáig várnia a Vizor-orrpanelre. Alapesetben LED-es, extraként LED-mátrix fényszórókat adnak, az akkumulátoros-elektromos változatnál teljesen zárt a Vizor, a többinél ide is kerül légbeömlő. Amíg elöl radikálisan átalakult a megjelenés, hátul csak a részletek változtak, például már nagy méretű betűkkel írják fel a típusnevet a csomagtérajtóra.
A műszerfalon marad a 10 colos képátlójú központi érintőképernyő, de megnövelték a felbontást és a Qualcomm-hardver gyorsabb működést és új szolgáltatásokat is hoz, például vezetéknélküli telefoncsatlakoztatást. Természetesen megkapja a legújabb fejlesztésű akkumulátoros-elektromos hajtást is az Opel Corsa, amelynél 156 LE/260 Nm teljesítményű a hajtómotor és 54 kWh kapacitású az akkumulátor – 402 km-es WLTP-hatótávolság –, de továbbra is elérhető lesz az eddigi akkumulátoros-elektromos hajtás, amelynél 136 LE/260 Nm teljesítményű a hajtómotor és 50 kWh kapacitású az akkumulátor – ennél változatlanul 357 km a WLTP-hatótávolság.
A sajtóanyagból nem derül ki egyértelműen, de várhatóan a kínálatban marad az 1,2 literes benzinmotor kézi kapcsolású váltóval, az eddigi 8 fokozatú automata váltó búcsúzik, hiszen érkezik a 48V Hybrid hajtás, amelynél az 1,2 literes turbómotor mellett egy villanymotor hajt be a 6 fokozatú duplakuplungos váltóba, ez az öntöltő hibrid rendszer 100 vagy 136 lóerős rendszerteljesítménnyel lesz választható. A dízel biztosan búcsúzik az Opel Corsa kínálatból.