Amióta hódítanak a turbómotorok, egy normál modellfrissítésnél megszokott, hogy 10- vagy 20 százalékkal is megnövelik a teljesítményt, és a Hennessey Performance is így tett – épp csak esetükben a kiindulást jelentő alap 1244 lóerő volt. A 2016-os modellévű Venom GT 1451 lóerős motort kap.
A 207 lóerős teljesítménynövekedés leginkább az új üzemanyagnak köszönhető, amíg mostanáig 98-as oktánszámú benzinnel üzemelt a 7,0 literes lökettérfogatú V8-as biturbó, addig mostantól E85-tel kell tankolni – ennek köszönhetően a töltőnyomást 1,3 bar-ról 1,8 bar-ra tudták emelni. Amíg a teljesítmény 1451 lóerőre emelkedett, a saját tömeg maradt 1244 kg. Egyelőre még nem találtak olyan hosszú egyenest, ahol megmérhették volna a menetteljesítményeket, de becslésekkel már rendelkeznek: 0-96 km/h 2,4 s, 0-160 km/h 4,4 s, 0-300 km/h 10,9 s, 0-320 km/h 12,8 s, 0-400 km/h 18,1 s, negyedmérföld 9,4 s/268,7 km/h, a végsebesség meghaladja a 450 km/h-t!
De nem csak a növelt teljesítményű Venom GT-vel készül a Hennesey az idei SEMA kiállításra, az új Ford Mustang kabrió esetén az 5,0 literes V8-as erőforrást kompresszorral látták el, így az 435 helyett már 774 lóerős – a csúcsebesség 334,5 km/h-ra emelkedik. Az F-150 Raptor pickupba motorcserét is végrehajtottak, a gyári 3,5 literes EcoBoost V6-os helyére az 5,0 literes kompresszoros V8-ast teszik 650 lóerős teljesítménnyel, ami 6,5 másodperces 0-96 km/h-s gyorsulásra teszi képessé az emelt hasmagasságú pickupot.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!