Európában 3 évvel ezelőtt dobta piacra a Toyota a Yaris kisautó aktuális változatát, amelynek még várnia kell a tényleges modellfrissítésre, de addig is javítottak rajta egy keveset. A legfontosabb változás, hogy az eddigi Hybrid 115 (116 LE/141 Nm) mellé érkezik a Hybrid 130 (130 LE/185 Nm) öntöltő hibrid hajtás; az MC2-es villanymotor 30%-kal nyomatékosabb a korábbinál.
Az erősebb motorral a 0-100 km/óra gyorsulás ideje fél másodpercet javul 9,2 másodpercre, és javul a 80-120 km/óra gyorsulás is, ami padlógázon 7,5 másodpercig tart. Annyira minimális mértékben növekedik csak a CO2-kibocsátás, hogy a szabványos fogyasztás nem is változik. Az új hajtás mellett az esztergált felületű, 17 col pántátmérőjű 5 küllős könnyűfém felnik jelenti a változást, illetve a Premiere Edition-nél új a Neptun-kék/fekete színkombináció, amihez kék cérnával készített díszvarrást is adnak.
Az új modellévben már a Yaris megkapja az akár magyarul is értő hangvezérléssel rendelkező fejegységet, a MyT alkalmazáson keresztül 5 telefont (és azok használóit) lehet feljogosítani az autó használatára. Kibővítették a T-Mate csomagban kínált vezetőtámogató rendszerek számát és tudását. A GR Sport felszereltségnél alapáron jár a Hybrid 130-as hajtás, amelyet néhány piacon alapáron, néhány piacon felár ellenében adnak majd magas felszereltségnél.