Kifejezetten a kínai piac számára készíti a BMW az X1-es szabadidő-autó nyújtott tengelytávolságú változatát, amelyből hálózatról tölthet hibrid változatot is kínál. Ennél most átdolgozták a hajtást, a 231 lóerős rendszerteljesítmény változatlan, azonban az elektromos hatótávolság (NEDC-ciklus szerint) 60 km-ről 110 km-re növekedett.
Az új akkumulátor kicsit nagyobb a korábbinál, tömege 2,5 kg-mal magasabb, az új cellákban a nikkel:kobalt:mangán aránya 8:1:1, ami magasabb energiasűrűséget eredményezett. Az első kerekeket hajtó 1,5 literes turbómotor és a hátsó kerekeket hajtó villanymotor nem változott, a nagyobb elektromos hatótávolság miatt a szabványos fogyasztás 72%-kal 1,3 l/100 km-re mérséklődött. A BMW X1 xDrive25Le továbbra se lesz megvásárolható Kínán kívül, de az újfajta akkumulátor várhatóan hamar elterjed majd a bajorok kínálatában.