A Kuala Lumpurban működő Bufori manufaktúra a farmotoros sportkocsit követően orrmotoros luxuslimuzint készített, amelyet Geneva néven dobnak piacra. A megjelenés a márka eddigi termékeihez hasonlóan múltidéző, a technika azonban nagyon is mai. Elöl bi-xenon fényszórók, hátul LED-es lámpák világítanak.
A méretes motorháztető alatt a Chrysler Hemi V8-asának 6,1 literes lökettérfogatú változata dolgozik, szívóként 420 lóerős teljesítménnyel, az opcionális kompresszor 560 lóerőre növeli a teljesítményt. Az eredmény utóbbi esetben több mint 260 km/h-s végsebesség, és 5,4 másodperces 100-ra gyorsulás.
Sokkal fontosabb azonban a puszta számoknál a belső kialakítás, ahol nem spóroltak a bőrrel és a kézi munkával megmunkált fa betétekkel sem. Hátul is külön állítható foteleket találunk, a kettő közötti konzolban nem csak kávéautomatát, de teáskészletet is találunk, de van beépített széf az értékeink védelmére, és humidor is a szivarok számára. A térhangzású házimozi három érintőképernyővel is rendelkezik.
A sofőr dolgát a blokkolásgátlón, kipörgésgátlón kívül infrakamerás éjjellátó is segíti, van sávelhagyás-figyelő rendszer, távolságtartó tempomat, ráadásul a legfontosabb adatokat kivetíti a szélvédőre az autó. A passzív biztonságra is odafigyeltek, két frontális-, két első oldal- és két függönylégzsák is van a fedélzeten, a karbon karosszéria orrát és hátulját energiaelnyelő zónaként alakították ki. Minden egyes Bufori Geneva luxusautót hatezer munkaóra alatt raknak össze kézi munkával. Az ár nem ismert.