Az International Service Check tesztvásárlói több európai országban hajtottak végre próbavásárlásokat, 11 országban összesen 546 látogatást tettek 29 márkánál. Egy márkától három kereskedést látogattak meg, minden alkalommal más tesztvásárlóval.
Magyarországon 13 márkát vizsgáltak: Fiat, Ford, Opel, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Citroen, Peugeot, Renault, Suzuki, Toyota, Volkswagen. Amíg európai szinten a márkakereskedések 76,4 százalékos eredményt értek el, addig a magyarországi szereplők 82,7 százalékos átlagos eredménye a kutatásban szereplő 11 ország legjobbja.
Hazánkban a márkák rangsorában a Volkswagen (91,6 %) végzett az élen, a Renault (90,4 %) lett a második, a harmadik holtversenyben a Honda és a Mazda (89,5 %) lett. Az egyes márkakereskedések között hármas holtverseny lett az élen, a Mazda Budaörs, a soproni Walter Autó (Porsche Hungaria csoport) és a Renault Budapest kereskedése mind 98,2 százalékos eredményt ért el.