Még 2007-ben állította fel a magassági világrekordot a chilei Gonzalo Bravo és Eduardo Canales egy átalakított Suzuki Samurai-jal, amikor 6688 méteres magasságig hajtottak az Ojos de Salado vulkánon. Ezt a rekordot akarja megdönteni a Scuderia Cameron Glickenhaus műhely, akik a meglévő Baja Boot nevű tereprali-versenyautójukat módosítják a feladatra.
A módosított jármű Expedition névre hallgat, és a legtöbb munkát az jelenti, hogy alacsony légköri nyomáson, és eközben akár -25°C-os hőmérsékleten kell majd üzemelnie. Épp ezért zárt utasfülkét kap, 5,0 literes V8-as hajtja a kerekeit, a futóműnek 50 centis rugóútjai lesznek. Rögtön két változatban is megépítik az autót, a rövidebb kétszemélyes változat a Steve nevet kapja, amivel Steve McQueen előtt tisztelegnek.
Megfelelő érdeklődés esetén egyébként az SCG évi 325 darab Expedition-t tud gyártani, nagyjából 100 000 dolláros indulóár mellett. Egyelőre azonban nem erre, hanem a csúcsdöntésre koncentrál a műhely, a 6893 méter magas Ojos del Salado vulkán csúcsára akarnak feljutni.