Olyan sofőrnek készült a Jaguar Project 7 elnevezésű alkotás, akik szeretnek vezetni, de nem szeretnek beszélgetni. A Jaguar F-Type roadstert vették alapul, és megszabadították minden olyan dologtól, ami kötöttséget jelent.
Nincs vászontető, megrövidítették a szélvédőt és eltávolították az utasülést a kocsiból, hogy a vezető csak az autózásra koncentráljon. Érdemes megjegyezni, hogy az ülőlapot 30 mm-rel lejjebb süllyesztették, az anyósülé helyén pedig egy sisaktartót alakítottak ki. A rend kedvéért még egy, a D-Type versenyautót idéző púpot is elhelyeztek a vezetőülés mögött.
Módosították az aerodinamikát, karbon első légterelő, mélyre húzott küszöbök, valójában is hatásos diffúzor a hátsó alatt, no meg egy 14 fokos szögben álló rögzített hátsó spoiler jelentik a változást. Nagyobb első légbeömlők és a motorháztetőn vágott szellőzők javítják a motor hőháztartását, amire szükség is van, hiszen az 5,0 literes, kompresszoros V8-as teljesítményét tovább fokozták.
Az erőforrás teljesítménye 542 lóerő és 680 Nm, ami 55 lóerő/55 Nm javulás a szériaváltozathoz képest. Mindez minimális javulást eredményez a menetteljesítményekben, a 96 km/órás sebességet 4,1 másodperc alatt éri el a Jaguar Project 7, ami egy tizedes javulás az F-Type V8 S-hez képest, a végsebesség pedig 299 km/óra. A Goodwood FoS-on mutatkozik be az autó, amelynek sorozatgyártását nem tervezik. Legalábbis azt mondják…
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!