A Pekingi Autószalonon maga a Geely konszerhez tartozó LEVC is bemutatta a saját luxustaxiját, a Lorinser által végzett átépítésnél a rejtőzködés nem volt fontos szempont, ellentétben azzal az átalakítással, amelyet Nagy-Britanniában készítenek. Azt követően tette elérhetővé bárkinek a Sutton Bespoke műhely a London Taxi alapján készített VIP Class elnevezésű átalakítását, hogy egy brit milliárdos rendelt magának egy ilyen magántaxit, hogy akadálytalanul és felhajtás nélkül – és a megszokott kényeztetés mellett – közlekedhessen London városában.
Egy szériaállapotú, plug-in hibrid hajtással szerelt LEVC TX-et vesznek alapul, és először is megszabadulnak a strapabíró gumi padlótól, amelyet vastag – süppedős – szőnyegre cserélnek, panoráma üvegtetőt építenek be, az ajtókat és a műszerfalat kézzel készített fa betétekkel látják el, és természetesen mindent bőrrel kárpitoznak be.
A hátsó utasok is kapnak hozzáférést a légkondicionálóhoz, az ő igényeiket kiszolgáló fejegység TV-tunerrel is rendelkezik, de játékkonzolt is lehet rácsatlakoztatni. Két elektromosan állítható fotel kerül a hátsó sorba, a kettő közötti kényelmes könyöklőben pohártartó és hűtődoboz is helyet kap. Mivel a taxielőírásoknak továbbra is meg kell felelnie az autónak, a lehajtható hátsó pótüléseket megtartják – épp csak villanymotorok mozgatják már azokat. A vezetőfülkét lenyitható válaszfal választja el, előre is elektromosan állítható ülések kerülnek, kérésre ajtóbehúzót is beépítenek.
A prototípusnál a figyelemfelkeltés miatt a karosszéria felső részét a Ferrari Grigio Silverstone fényezésével fújták le, a rejtőzködés miatt az ilyesmiről várhatóan lemondanak majd a megrendelők. A taxitáblát megtartják, de az ott megjelenő feliratot VIP-re cserélik. Mivel egyedi igények – színek, anyagok – alapján készítik a Sutton Bespoke VIP Class LEVC-et, csak körülbelüli árat tudnak mondani, az átalakítás költsége nagyságrendileg 120 ezer font, azaz 47 millió Ft.