A Dongfeng konszern és a Huawei kütyügyártó közös autómárkája az AITO, a betűszó az angol Adding Intelligence To autO kifejezésből származik, és amíg az első autója, az M5-ös a meglévő Seres 5 alapján készült, az M7-es modell már teljesen saját megjelenést kap. A letisztult formavilágot a kínai védjegyhivatal jóvoltából már ismerjük is, a három üléssorral rendelkező karosszéria hossza 5020 mm, szélessége 1945 mm, magassága 1775 mm és ehhez 2820 mm-es tengelytávolság tartozik.
A belső térről még nincsenek hivatalos képek, az álcázott prototípus belsejében nagy méretű középső képernyőt és dupla vezetéknélküli telefontöltőt lehetett látni. A technikában nincs meglepetés, a plug-in hibrid hajtás a Dongfeng 1,5-ös turbómotorját (125 LE) és a Huawei villanymotorját (272 LE csúcsteljesítmény) használja, a hírek szerint 40 kWh kapacitású akkumulátort használnak, amivel 150 km-es elektromos hatótávolságot tud majd az Aito M7. További részletek a nyáron várhatóak a hivatalos leleplezésnél, a forgalmazás még az idén megindul.