Alapjában véve józan egyterűként forgalmazza a Geely a Jia Ji elnevezésű egyterűjét, amely kicsit szabadidő-autós beütésű karosszériát kap, de a lényeg még a sokoldalúan alakítható belső téren van. Vagy inkább volt, mert a legújabb változatnál már a fényűzés van a középpontban, amit a kétszínű fekete-ezüst fényezés mellett még a számos műanyagkrómmal bevont külső dísz is hangsúlyoz.
Az utastérben radikálisan átalakították az ülések kiosztását, három helyett csak két üléssor van, hátul pedig két nagyméretű kényelmes fotelt helyeztek el. Nem hiányzik a csillagos égbolt tetőkárpit, a hátsó szórakoztató rendszer meg a masszázsfunkció, hely híján nincs hűtőláda az ülések között. A Platinum csúcsmodellből készített Geely Jia Ji luxuslimuzin csak az 1,8 literes, 184 lóerős turbómotorral választható, a váltó 6 fokozatú automata, a 258 lóerő rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtás (177 lóerős 1,5-ös háromhengeres turbómotor+villanymotor) nem választható ehhez a kivitelhez.