Arra jött rá a Chevrolet, hogy a nagy méretű Tahoe és Suburban modellek vásárlói rengeteg pénzt hagynak a tuningcégeknél, mert az aktuális modellgenerációval nem elégedettek, még többre vágynak. Ezt kapják most meg az RST, azaz Rally Sport Truck csomag képében.
Eddig csak egyféle motorral – 5,3 literes V8-as 355 lóerővel – volt választható a két típus, ezek mellé érkezik most a kisebbik Tahoe esetén a 6,2 literes, 420 lóerős V8-as, rögtön új váltóval, itt már az új fejlesztésű 10 fokozatú automatikus egység dolgozik. A 96 km/h-s sebességet 5,7 másodperc alatt éri majd el az RST Tahoe.
A megállásról is gondoskodtak, előre hat dugattyús nyergekkel operáló Brembo fékeket szerelnek, amelyek 410×32 mm-es féktárcsákat szorítanak. Utóbbiaknak bőven van helyük, hiszen szériában kapja a 22 colos felniket a 285/45-ös Bridgestone abroncsokkal az RST modell, és itt alapáron jár az egyébként elérhetetlen elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is. A Borla gyártmányú sportkipufogó 28 százalékkal kisebb ellennyomást ad, mint a széria rendszer, ez állítólag 7-10 lóerő nyereséget jelent a hátsó keréken a Chevrolet mérnökeinek számítása alapján – bár könnyen lehet, hogy ez csak a mélyebb hangból eredő különbség.
A sportos megjelenésről a hatalmas felnik mellett az gondoskodik, hogy az egyébként krómdíszeket fényes feketére fényezik. Az RST csomag választói a sportos megjelenéshez még 3,8 tonnás terhelhetőségű vonóhorgot is kapnak. A nagyobb méretű Suburban esetén csak az optikára, a futóműre és a kipufogóra korlátozódik az RST csomag.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!