Alternatív közlekedési eszközt álmodott meg Tari Attila, a www.hypo-desing.com tervezője a Michelin abroncsgyár által a Detroiti Autószalonon megrendezett Challenge Design 2011 versenyen.
A The Saddle, magyarul nyereg névre keresztelt jármű az ezer pályaműből kiválasztott 34 legjobb munka közül a tizedik lett. A fiatal formatervező a 2010-ben védett diplomamunkája továbbgondolásával a háromkerekű, nehéz terephez alakított elektromos járműjével pályázott, melyet az utóbbi hónapok alatt tervezett a ló és az ember kapcsolatának tanulmányozása során.
A koncepciót a Michelin Aktív kerék technológiára építve egy különleges irányítási rendszerhez kötött futóművel látta el, mely lehetőséget ad több különböző irányú elmozdulásra. Eltérően a megszokott menetirány alapú, és kanyarodás általi helyváltoztatástól, a jármű a kerekek összehangolt irányításával képes oldalazó mozgásra, ezen felül pedig a hátsó kerék körül akár teljes kör megtételére is.
A jármű egyedisége az annak egyben nevet is adó nyereg elhelyezéséből fakad mely egy olyan régmúltra emlékeztető testhelyzetet eredményez, mely eddig még egyetlen ember által tervezett kerékkel rendelkező járművön sem volt fellelhető. A koncepció célja a fenntartható mobilitás érdekében egy olyan jármű tervezése volt mely segítséget nyújt a természethez való közeledéshez, a 21. század felgyorsult világában elhanyagolhatatlanná vált a minket körülvevő világ megértése és annak megóvása. A jármű kulcsszerepet játszik elődje, a lovas, a ló és ember szimbiózisának felidézésében.