Megkezdődött a Dodge márka elektromos átállása, amelynek keretében 2024-től érkeznek a több mint 1000 lóerős villany-izomautók, a kezdet ennél azért szerényebb. Arról van szó, hogy az Alfa Romeo Tonale karosszériáját alapul véve dobják piacra a Hornet, azaz lódarázs nevet viselő kompakt szabadidő-autót – teljesen áttervezték az A oszlop előtti részt és a csomagtérfedelet. Az alapkivitel 2,0 literes turbómotort kap (268 LE/400 Nm), ami 9 fokozatú automatikus váltón és összkerékhajtáson keresztül hajt, a 0-96 km/óra sprintet 6,5 másodperc alatt teljesíti.
Az elektrifikációt az 1,3-as turbómotort használó, 285 LE/519 Nm rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtás testesíti meg R/T, amelynél van egy kis extra, egészen pontosan a két kapcsolófül meghúzására és a fék- és gázpedál egyszerre történő lenyomására 15 másodpercig 25 extra lóerőt kap a sofőr – ilyenkor 6,1 másodperc alatt megvan a 0-96 km/h gyorsulás –, a többletteljesítmény 15 másodpercnyi várakozási idő után újra igénybe vezető. A 15,5 kWh kapacitású akkumulátorral egyébként 48 km-es elektromos hatótávolságot lehet realizálni.
A világpremieren megmutatták még a GLH, azaz Goes Like Hell változatot is. Anno Carroll Shelby a Dodge Omni forró változata számára találta ki ezt a jelölést, most egyszerű extracsomagról van szó, ami a gyári kiegészítők közül összeválogatott 3 centis ültetést adó sportfutóművet, 20 colos esztergált felniket, matrica dekorcsomagot és diffúzor-betétet jelent. Ezt a Dodge Hornet GT és R/T változatához is lehet majd kérni, előbbi még idén decemberben, utóbbi 2023 tavaszán kerül a márkakereskedésekbe.