A 2024-es modellévvel búcsúzik a 9 évvel ezelőtt bemutatott, 6. generációs Chevrolet Camaro, januárban gördülnek majd le az utolsó példányok a Lansing Grand River Assembly Plant szerelőszalagjáról. Addig is számos limitált szériára és különleges autóra számíthatunk, kezdetnek rögtön itt van Collector’s Edition. Ennél a fekete fényezéseknél elevenítik fel az eredeti autó fejlesztésénél használt Panther kódnevet, a fényes fekete Panther Black Metallic névre hallgat, a kompresszoros, 650 lóerős ZL1-eshez kérhető mattfekete Panther Matte Black néven fut. Mindkettőnél selymes fekete versenycsíkokat használnak, igazán csak a ZL1-es változat limitált 350 példányra, a szívómotoros kivitelből annyit gyártanak, amennyit el tudnak adni. Az autókhoz posztert is mellékelnek, a ZL1-hez még Canfield Sport órát is adnak, amelyen ugyanaz a sorozatszám szerepel, mint az autó kormányán lévő jelvényen.
Búcsúzó évében a Chevrolet Camaro még LeMans-ban is megméretteti magát, a NASCAR NextGen versenyautóval indul a Hendrick Motorsport, a Chevrolet, a Goodyear és az IMSA által közösen üzemeltetett Garage 56 csapat. A 7-szeres Nascar bajnok Jimmie Johnson mellett Jenson Button F1-világbajnok, többszörös LeMans-győztes Mike Rockenfeller lesznek az autó pilótái.
A versenyautó megjelenését adaptálták a Chevrolet formatervezői a Camaro ZL1 Garage 56 Edition számára, az új Riptide-kék színt itt debütáló grafika-csomaggal kombinálják, a motorháztetőn megjelenik a 75 éves Nascar versenysorozat logója. A Garage 56 neve és annak támogatói több helyen is megjelennek, egyedi az első koptató és a csomagtérfedél peremére helyezett légterelő. A versenyautóhoz hasonlóan a 650 lóerős kompresszoros V8-as hajtja az utcai autót, amely Goodyear Eagle F1 SuperCar abroncsokat kap. Ebből a különleges Camaro-ból 56 példányt készítenek.