2009. augusztus 16-án debütált a Bentley Mulsanne aktuális generációja, amelynek most ért véget a sorozatgyártása, és meglepő módon az utolsó előtti példánnyal illusztrálja mindezt a gyár. A Mulsanne Speed 6.75 Edition by Mulliner névre keresztelt autó rózsaarany-tungsten kétszínű fényezést kapott, és egy USA-beli vásárlóhoz kerül. Erről készítették a sajtófotókat és a videót is, az utolsó példányról szemérmesen csak annyit mondanak, hogy az még különlegesebb, és tulajdonosa titkos.
A búcsúzó Mulsanne-en az elmúlt 11 év alatt mintegy 700 szakember dolgozott a mintegy 7300 autó összeszerelésén, összesen 3 millió munkaórát töltöttek ezzel. Csak a kifogástalan bőr kárpitozás elkészítése 1 millió munkaórába került, a karosszériákat összesen 42 millió hegesztési ponttal látták el, 90 ezer órát töltöttek a fényezés polírozásával. Azért nyugdíjazták a Bentley első évszázados tudásának csúcsát, mert most kezdődik a márka életében egy új fejezet, amikor már a fenntartható mobilitásra koncentrálnak. Első körben ez azt jelenti, hogy a Fyling Spur lesz a márka csúcsmodellje, egyébként pedig úgy számol a márka, hogy a koronavírus miatti gazdasági megtorpanás felgyorsítja az elektrifikációt.