Először az látott napvilágot, hogy a Porsche a közép- és farmotoros autókon kívül megkapja a nagy méretű luxusautók fejlesztésének a feladatát is. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a következő Bentley Continental arra a padlólemezre épül majd, amit most fejlesztettek ki a Panamera számára, a Phaeton várhatóan utód nélkül tűnik el a Volkswagen márka kínálatából.
Az Audi Space Frame, azaz alumínium térváz fejlesztése természetesen az Audi hatáskörében marad, továbbra is Ingolstadtban készítik a jövőbeli A8-ast. Ezen kívül a nagy méretű szabadidő-autók padlólemeze is ide tartozik majd, a két év múlva bemutatkozó, lényegében már kész Audi Q7-es lesz az alapja a következő Cayenne-nek és Touaregnek, de ezek érkezéséig még úgy hat évet kell várnunk. Az Audi felelőssége marad a hosszmotoros padlólemez fejlesztése, ami az A4, A5 és Q5 – illetve utóbbi padlólemezére épülő Porsche SUV – alapja.
A keresztmotoros moduláris padlólemez fejlesztése mérettől függetlenül a Volkswagené, igaz a jövőben a nagyon kis méretű autóknál a Suzuki segítségére is számítanak. A japánok megtartják viszonylagos önállóságukat, igaz bármikor számíthatnak majd segítségre legyen szó dízelmotorokról, hibrid hajtásról, vagy épp önhordó szabadidő-padlólemezről az új Vitara és XL7 számára.