Sikerült úgy alakítani a lemezhullámokat a Hyundai új nagyautója esetén, hogy az karakteres, az i40-estől könnyedén megkülönböztethető formát kapott.
Ráadásul nagyon tágas lett az utastér is, még hátul is bőven van láb- és fejtér is. Széria a bőrkárpit, az első-hátsó ülésfűtés, felárért csak az első ülések támlájába épített szellőztető ventillátorokat lehet kapni. A bent ülők biztonságára kilenc légzsák vigyáz, meg menetstabilizáló – aktív vezetési segédek nincsenek.
Ahogy motorválaszték sem, egyedül 3,3 literes, 293 lóerős, közvetlen benzinbefecskendezéses V6-ossal adják, amelyhez házon belül fejlesztett, hatfokozatú automatikus váltó csatlakozik. Európában valószínűleg már nem lesz elérhető ez az autó, mi csak 2014-2015 körül kapunk igazán nagy és kényelmes Hyundai limuzint, mégpedig a hátsókerékhajtású Genesis második generációját.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!