Fiatal típus még a Bugatti Chiron, a hosszú várólisták még nem indokolják a nagyobb teljesítményű változatot, de azért a Genfi Autószalonon egy kevés újdonsággal szolgálnak a szupergazdagoknak úgy 650 000 euró értékben, hiszen ennyivel kerül többe a Chiron Sport (2,65 millió euró) a normál változatnál.
A 8,0 literes, négy turbós W16-os blokk változatlanul 1500 LE/1600 Nm teljesítményű, a 0-100 km/h gyorsulás ideje és a csúcssebesség is maradt. Ami új, az a versenypályára optimalizált felfüggesztés, amelyet 10%-kal tették feszesebbé, és kicserélték a hátsó differenciálművet is, ami már oldalanként is lehetővé teszi a nyomaték eloszlását. Ránézésre legkönnyebben a négy kipufogó-végződésről ismerhető fel a Sport, de a felnik megjelenése is egyedi.
Még több dolgot készítenek karbonból, aminek köszönhetően 18 kg-mal lett könnyebb a Bugatti Chiron Sport. A kanyarstabilizátorok, a köztes hűtők burkolata és az ablaktörlők is szánszálerősítésű műanyagból készülnek, a hátsó szélvédő is vékonyabb üvegből készül a tömegmegtakarítás okán, és a kipufogódobok is könnyebbek. A tempóról csak annyit mondanak, hogy a Nardo pálya kanyargós részén 5 másodperccel megy gyorsabban körbe az autó, és a nagy körpályán is jobban uralható.